miercuri, 6 ianuarie 2010

Regimul de intretinere Oana Zavoranu

Photobucket



Sunt lacto-vegetariană. Nu pot să renunţ şi la brânză şi la lapte şi la unt. Am renunţat la carne pentru că iubesc foarte mult animalele şi pentru că am zis de mai multă vreme, dacă eu salvez pe an doi pui de la tăiere, e OK. Unu la mână. Doi la mână: animalele când sunt ucise, simt treaba asta. Legumele şi fructele sunt sănătoase. Am înţeles că te conservi mai bine dacă nu mai bagi proteină animală în corp. Tenul îţi este mult mai luminos. Nu mai îmbătrâneşti atât de repede. Se produc nişte schimbări la nivelul ţesuturilor şi te menţii mai proaspătă şi mai pură. Şi ăsta e unul dintre motive. Da’ ce-ar trebui – să-mi doresc să fiu bătrână şi urâtă? Normal că-mi doresc să fiu tânără şi frumoasă. Când o să fiu babă o să-mi fac operaţii, o să mă întind, să nu fiu cu zbârcituri şi cu pleoapele căzute şi cu 1.000 de riduri.

Nu-mi plac. Bătrâneţea pe mulţi îi încântă, pe mine mă înspăimântă. Chiar dacă e o chestie naturală şi normală, n-are cum să-ţi placă când te uiţi la o fotografie şi spui „ia uite, băi – cum eram şi cum sunt acum.” N-are cum să-ţi placă treaba asta. Logic să-ţi placă să fii frumos, să ai tenul frumos, să fii suplu, cum eşti sau cum ar trebui să fii când eşti tânăr."

Sursa Tabu.ro